середу, 1 березня 2017 р.

Мій автопортрет


Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Я, Кондратюк Богдан Олексійович, останні 8 років працюю вчителем Бущанської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів.

У 2008 році закінчив Національний університет «Острозька академія» за спеціальністю «викладач історії».
У 2011 році закінчив Рівненський державний гуманітарний університет за  спеціальністю «Викладач інформатики. Налаштування компютерних мереж».
У 2015 році закінчив ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» за спеціальністю «Керівник навчального закладу».
У 2015 році був учасником Програми міжнародного співробітництва  «Проектний менеджмент».
Обрав для себе викладання інформаційних технологій і програмування не випадково. Творчий потяг до даного напряму відчув ще зі шкільної парти. Інформатика – гнучка і креативна дисципліна, що приваблює широкими можливостями реалізації проектів у різних сферах людської діяльності. Водночас ІТ – найбільш динамічний предмет шкільного курсу, що постійно розвивається й оновлюється. Тому вчитель, який зупиняється у розвитку, втрачає здатність викладати інформатику.
Мені приємно, що не зважаючи на недостатню наповнюваність (в середньому 9 учнів у кожному класі), мої вихованці посідають призові місця у районному етапі олімпіади, демонструють хороші результати на обласних етапах змагань з інформатики, вживаються в роль аніматорів, художників, веб-дизайнерів, режисерів, захищаючи честь школи у конкурсі «Електронного малюнка та веб-сторінки».

Вважаю, що найкращий спосіб вивчати інформатику – це якомога більша кількість проектів, які учень повинен реалізувати з «білого аркуша» та нестандартний підхід до викладання предмету. Тому я не практикую у своїй викладацькій діяльності слів «вивчити», «прочитати». Натомість пропоную учням «виправити помилку в програмі», «завершити виконання проекту».

1 коментар: